jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

En socker bagare här bor i staden...

Kategori: Allmänt

Är bara tvungen att lägga in några bilder på min lilla mini-bagare.. igår bakades det sockerkaka och idag kladdkaka.. Smarrigt värre!


Liam fixar sockerkakssmeten...


Stolt kille som får vispa alldeles själv...


Liam "smakar av" kladdkakssmeten...


Man får inte glömma att slicka av fingrarna.. man kan ju missa lite smet..

Liam ska vara med på allt som händer i köket.. han drar fram en pall som han sen klättrar upp på o lyfter man ner honom så blir han helt hysterisk!!

Det går löss på Liams dagis... redan! jag har lite ångest för sånt där så i sammma sekund som jag fick reda på det idag så började de klia i håret på mig... Vi har inhandlat etn luskamm så nu är det bara att invänta lössen.. BLÄ!!

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Det började klia på mig också, direkt! Tur kanske att han inte har så mycket hår ändå, den lille konditorn.

    2009-03-24 | 23:34:37
  • Sara säger:

    det är sjukt vad lik han är danielssonsläktet.

    2009-03-25 | 00:52:35
    Bloggadress: http://donotlietomeanymore.blogg.se/
  • Josse säger:

    Vad du är duktig att låta honom kladda!! Jag skulle få spader! Hoppas allt är bra med er! Kram Josse

    2009-03-25 | 09:54:03

Kommentera inlägget här: