jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

I know nothing!!

Kategori: Allmänt

Förutom det förra inlägget så har det inte hänt så mycket i mitt liv sen igår, ännu en sömnlös natt har passerat o ett nytt hopp om att inatt kanske blir en bra natt inatt har börjat gro i huvudet.. trotts att jag igentligen vet att så är inte fallet! Idag har han bara vilat i 30 min men han verkade inte mer trött för det nu ikväll.. funderar på om han kanske är stor nog för att sluta sova middag, eller??

Skulle ha fått beskedet idag på jobbet.. men den som väntar på något gott (har väntat alldeles för länge)..
Får jag inte reda på något imorgon så ska jag ta mig ett snack med chefen, man går ju omkring och mår psykiskt dåligt över att inte veta!
Hör att sambon fixar med te ute i köket så jag ska gå och vara lite social med honom, vilket innebär att vi ska titta på mästarnas mästare, dricka te och äta skorpor..
Har nästan lite ångest över att det är tis o Desperata hemmafruar för jag skulle verkligen behöva sova, tidigt!!
Jag som brukade längta efter just den här kvällen..

Kommentarer

  • Charlotte säger:

    Man kan tycka att barnen ska sova middag ganska länge för att det är rätt skönt med en paus mitt på dagen men jag tycker inte han e för liten för att sluta med det. Prova ett par dagar vettja, det kanske resulterar i att han sover nätterna som en Gud ;)

    2009-03-10 | 21:41:18
  • Gordi säger:

    Vänta bara tills han börjar på dagis, då ska du se hur han kommer sova dagtid=) Kanske inte e bra idé att han slutar med det nu innan han ska skolas in eftersom de sover middag där oxå. Vi ses i veckan, kram

    2009-03-10 | 21:47:25
  • syster säger:

    Alltså...jag försökte hålla honom vaken idag...tänkte att han inte skulle somna så tidigt. Det slutade med att han somnade sittandes rakt upp, utan både tutt och snutt. Trött liten kille :-)

    2009-03-10 | 23:06:45
  • Evelina säger:

    jo, de är ju det jag vet.. att han är hur trött som helst och han sover som en gud om dagarna. Kruxet är ju att jag/vi vill att han ska sova lika bra om nätterna..!!

    2009-03-11 | 08:43:04

Kommentera inlägget här: