jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Livet leker..

Kategori: Allmänt

Idag har varit en sån där bra dag igen, dels så går de bra på jobbet.. vi har sålt över förväntan o ingen är gladare än vi 4 som ingår i säljgruppen..
Hoppas bara att det forsätter att gå bra så att vi får behålla våra jobb=)

Fick ett telefonsamtal från Manpower idag, ett positivt sådant.. Jag kommer from maj att få min lön ökad med ett antal tusen varje månad o det sitter ju inte helt fel..
Dessutom hade min deklaration kommit när jag kom hem och även där var det ett positivt besked.. Kanske kan börja bocka av min jag-vill-ha-lista inom kort då..

Jag har haft en jädrans huvudvärk sen i förra veckan som dyker upp sådär runt lunch varja dag och som sen håller i sig fram till kvällskvisten.. Jag som inte gillar att ta piller kan knappt stå emot när det slår till, det är nästan så att jag blir lite yr utav smärtan.. Kanske borde kolla upp de!?
Men vad gör väl lite huvudvärk om 100 år??

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Grattis grattis! Spänningshuvudvärk. Försvinner om du tränar och stretchar och får massage. Been there, done that.

    2009-03-31 | 21:28:12

Kommentera inlägget här: