jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

säljproffs nästa!

Kategori: Allmänt

Idag va första dagen på mitt "nya" jobb..  Vi har satt igång med de två olika grupperna men vi tar de väldigt lugnt innan vi ska dra igång på riktigt.. Man har ju ändå ett 60-tal kunder som ska kämnas över till de andra i min grupp!
Vi ska nu under ett apr dagar lära oss att sälja, på riktigt! Vi har haft en liten mini-genomgång idag och det låter verkligen intressant så nu är det bara att hoppas på att man passar för jobbet.. Meningen är att vi ska få en massa utbildningar men vi ska börja så smått med att sälja redan imorgon eller på ons..
För min del blir de en mjukstart eftersom jag är ledig på tors och fre.. kan vara skönt de me..!!

Efter jobbet idag så var vi och tittade på en nyrenoverad etagevåning, hur stor som helst och verkligen världens drömlägenhet men det var bara 2 sovrum och hyran låg på 12 500 kr och det känns som lite för mycket!

Blev tippsad om en hemsida idag på jobbet som jag verkligen fastnade för:  personligalmanacka.se
Där kan man göra sin egen personliga almanacka i vilken färg man vill och med vilken text man vill. Man kan välja från vilken månad man vill att den ska börja gälla o tom vilken färg man vill ha på gummibandet som håller ihop kalendern..
Perfekt present om inte annat=)

ska försöka att lägga in lite bilder men datorn håller på att sega ur så vi får se hur de går med den saken..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: