jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Haffsan Slaffsan..

Kategori: Allmänt

Lilleman mår bättre så vad det än var han ahde så har kåvepeninen hjälpt. Han är fortfarande lite tagen, men vem skulle inte vara det efter att ha haft 41 graders feber under 8 dagar och inte haft någon aptit.. så skönt att se att han blir sig själv mer o mer.. jag kommer dock att vara hemma med honom imorgon med, bara för att vara på en säkra sidan!!

Idag har Tobbe, Fille o Heavy varit på fotboll så jag tog med mig Liam till folkets park för att titta på alla djur, man riktigt såg på honom hur skönt han tyckte att det var att få komma ut.. men han ville inte leka i parken o när vi kom hem var han helt slut o bara tjöt av ren utmttning. han fick en glass men tydligen så såg min godare ut så han åt upp den o därefter tog han sig an sin med;)

Igår hade vi halva Vimmerbys befolkning här hemma på grillpartaj.. det var riktigt trevligt och så himla roligt att vikunde ses allihopa en kväll och bara umgås, tror att vi var 14 pers allt som allt=)
Lilleman deckade runt halv nio o jag höll mig vaken till halv två då grabbarna bestämde sig för att gå vidare.. de hade tydligen varit sist ut fån ETAGE (som stänger kl 05.00).

det blev ett riktigt tråkigt inlägg men jag käner mig inte så inspirerad till att skriva så de får bli lite haffsan slaffsan...

Kommentarer

  • Maria säger:

    Det stavas faktiskt "Havsan Slavsan!"

    2009-05-10 | 23:16:22
    Bloggadress: http://mariasmove.blogspot.com
  • evelina säger:

    inte på småländska=)

    2009-05-11 | 08:08:08
  • Charlotte säger:

    Sist från Etage vet jag fler som varit :) Du & jag till exempel!

    2009-05-12 | 14:32:13
  • Evelina säger:

    klart att man ska vara sist ut, annars kan man ju missa ngt;)

    2009-05-13 | 08:42:45

Kommentera inlägget här: