jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Moviestar

Kategori: Allmänt

En sak är säker, och det är att jag kan varmt rekommendera Ystad saltsjöbad. det var tipp topp från det att vi kom dit igår tills de att vi vaknade i morse. Fina rum, härligt SPA, god mat o ännu godare drinkar=)
Vi som trodde att vi skulle direkt ner till SPA:t när vi kom dit igår, blev haffade på vägen av personal som undrade om jag och Alexandra vill vara med i en reklamfilm (som ska läggas upp på deras hemsida)..
Iklädd morgonrock, okammat hår och med ett par glas bubbel i kroppen så nappade vi direkt..
Så ett par timmar senare hade vi blivit filmade vid fyra olika tillfälle, bla i shoppen när vi kollar på smink, när vi ligger o slappar i en stooor säng, bubblandes i spat och när vi utövar Yoga (vilket jag aldrig tidigare har gjort).
Det ska bli himla intressant att se slutresultatet utav filmen..
de från SVT sa att det skulle dröja någon månad innan den ligger ute på nätet men håll utkik.. www.ysb.se

Bilder kommer en annan dag men nu ska jag åka o hämta sonen som jag saknar hur mycket som helst!!
Trevlig helg gott folk;)



Kommentarer

  • Gordi säger:

    cooooolt med filmningen.

    2009-05-29 | 22:10:17
  • Charlotte säger:

    Hello Moviestar.

    Ska man va stolt över o va din kompis nu då :)

    2009-05-30 | 18:21:03
  • evelina säger:

    kan skriva autograter nästa gång vi är i vimmerby;)

    2009-05-30 | 22:13:13

Kommentera inlägget här: