jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Snart helg...

Kategori: Allmänt

Idag har vi varit nere på stan efter att vi ätit middag här hemma. jag kom på att liams gummistövlar är för små o eftersom vädret är lite labilt så kändes de som att det var dax att innhandla ett par nya åt lilleman. eftersom det är ett utedagis han går på så är de ju ute i vått o torrt så då gäller det att vara torr om fötterna!

Vi passade även på att boka bord till St Markus Vinkällare till nästa lördag, Vi ska dit med Tobbes bror och hans fru, så ska svärföräldrarna vara här hemma och passa kidsen.. lyxigt!!
När jag tänker på det så har inte Tobbe och jag varit ute och ätit en kväll sen jag fyllde år i september.. skandal!

Nu är det även bokat och klart att vi ska till Skånes djurpark på lördag och om det är någon som vill hänga på så är det bara att säga till. Jag tror att Sydsvenskan har ngt jippo där på lör så det ska jag kolla upp imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: