jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

fullspäckat schema..

Kategori: Allmänt

Sitter här i soffan och är så trött, så trött..
Liam vaknade när Tobbs skulle upp imorse (natt) vid 04.03 o hade inte ro till att somna om efter det!
Jag kämpade i över en timme och efter mycket om och men så slocknade han, en halvtimme innan jag skulle gå upp.. tror ni att jag var trött när klockan rinde????
Sen har ändå dagen flutit på och vi har sålt som aldrig förr idag på jobbet, så roligt att vara tillbaka!

Det slog mig även idag att det inte är långt kvar till semestern, jag hardessutom en massa kuligheter inplanerade de närmsta veckorn vilket kommer få tiden att gå ännu fortare..
-Nu på fredag är vi ett gäng tjejer från jobbet som ev ska ses över ett glas vin
-på lördag ska vi ev till skånes djurpark
-på söndag är det barnvagnsrullet med alla mammor o barn i folkets park
-18/5 Anna flyttar till Malmö
-Kortvecka nästa vecka som avslutas på onsdag med att våran avdelning på jobbet ska ut o flyga luftballong över Malmö..!!!
-Nästa helg kommer svärföräldrarna och Fredde me familj på besök!
-Helgen därpå kommer mamma hit och hälsar på.
-1/6 Tupperwereparty/inflyttnings(fest)
-3/6 Sommarmingel med Manpower
-5/6 Sydsvenskans stora sommarfest
12/6 Budgetavstämmning o middag med aktiviteter på kvällen.
17/6 Övernattning med SPA o 6-rätters middag på The Lodge

Efter de kommer ju midsommar o sen är ju sommaren o alla semestrar igång...
Vi håller på att planera in lite saker att aktivera oss med under våra lediga veckor, det lutar åt kolmården, jönköping, en sväng till Vimmerby o Astrid Lindgrens Värld men sen vill jag bara vara hemma o ta det lite lugnt med familjen!
Sen så ska både jag och Tobbe jobba på Metallica som kommer till Hultsfred i sommar sen blir de lite bröllop o annat kuligt i aug sen är det ju höst o storken börjar leverera bebisar..

Härlig tid framöver!!

STORT GRATTIS syster till nya jobbet!!

Kommentarer

  • syster säger:

    Tack!!! Shit, fullspäckat var ordet. Min kalender är ovanligt tom, men det är faktiskt bara skönt.

    2009-05-13 | 22:36:07
  • johanna säger:

    Låter som ni har en trevlig sommar framför er:)

    Vi åker till Grekland på söndag, så vi får hoppa folketspark.. Får ta och ses när vi kommer hem.

    Kram på er

    2009-05-14 | 09:33:56
    Bloggadress: http://johannabillsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: