jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Svinvaccin...

Kategori: Allmänt

SAMHÄLLSINFORMATION

Det gäller DIN hälsa!

I "dagarna" har man påbörjat vaccineringen mot svininfluensan. Myndigheter och

stadsråd har blivit anmälda för både Justitiekanslern och åklagaren för

hanteringen av svininfluensapandemin, kampanjen för massvaccineringen och

vaccinet.

Svininfluensan och den åtföljande kampanjen för massvaccineringen har blåsts

upp i media och fått ett enormt medialt utrymme. Det står inte i proportion vare

sig till spridningen av influensan eller till dödligheten. Däremot är riskerna med

vaccinationen potentiellt allvarliga. Många experter är kritiska till detta vaccin,

men de har inte fått gehör från myndigheterna. Deltagandet i vaccinationskampanjen

utgörs inte av ett informerat och frivilligt beslut av försökspersonerna,

utan har föregåtts av intensiv och lögnaktig propaganda via massmedia och

myndigheter. Ingen beslutsfattare anges som personligt ansvarig för

massvaccinationskampanjen, utan den härleds till anonyma och internationella

överenskommelser, delvis sekretessbelagda.

Det otillräckligt testade vaccinet är en klar överträdelse mot gällande lagar vilka

kräver att alla läkemedel (inklusive vaccin) skall vara prövade ”säkra och

effektiva” efter tillämplig fastställd säkerhets- och effektivitetsstandard. Utan att

testa säkerheten, kan man inte finna att fördelarna överväger riskerna eller att

vaccinet ens är ”säkert och effektivt”. I det sedvanliga influensavaccinet byter

man ut virusstammen, men i detta fall har man bytt ut både virusstam och

bäraren. Skadeverkningarna från detta vaccin är oförutsägbara och kan i värsta

fall bidra till att åtskilliga individer i den svenska populationen drabbas av obotliga

och dödliga sjukdomar.

Vidare påvisades i anmälan att: Myndigheter och politiker systematiskt

undanhållit viktig information från medborgarna och uttalat sig på ett sådant vis

som är en ren propaganda till vaccinets favör. Omfattande bevis, dokumenterat i

flera rapporter påvisar dessutom att Världshälsoorganisationens (WHO) utlysta

pandemi ”nivå-6” är baserat på fabricerade bevis och manipulation av antalet

sjuka och antalet dödsfall resulterat av svininfluensan. Den rigorösa bevisningen

mot de anmälda bygger på 600 timmars studier av vetenskaplig dokumentation

och undersökningar.

Jag uppmanar er, kära medmänniskor, att själva läsa på om vacciner. Ställ er

frågorna: Varför ska vi vaccinera oss, när nu svininfluensan har visat sig att vara

så mild? Hur allvarliga är biverkningarna? Varför denna propaganda att vi måste

vaccinera oss? Och varför är det så viktigt att prångla ut otestade vacciner till en

hel befolkning som kan orsaka sjukdom och död för att skydda oss mot något

som i vanlig bemärkelse inte är en pandemi?

Läs hela JK anmälan, anmälan till åklagaren och brevet till stadsministern på

www.cmef.eu

IFRÅGASÄTT myndigheterna – Det gäller våra liv och vår hälsa.

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Vart hittade du det här?

    2009-11-09 | 08:05:49
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com/
  • Emma säger:

    Sånt där är jag grymt skeptiskt mot. Liksom all skit som tidningarna skriver. Håller mig till Läkemedelverket och Smittskyddsinstitutet annars skulle man bli tokig om man gick på alla skriverier och spekulationer. Men det är jag det.



    Här i familjen är vi vaccinerade både jag och Stefan. Jag grubblade ihjäl mig iom graviditeten men vore jag inte gravid hade jag inte ens funderat. Och nu har jag vaccinerats eftersom jag som gravid tillhör en riskgrupp. Gör det för att skydda Elsa. Och nu kommer förhoppningsvis Elsa även kunna vaccineras eftersom de reviderar beslutet kring barn under 3 år då biverkningarna inte blivit så allvarliga som man först trodde. Det enda jag nojjar lite för är smärtan i armen som både Stefan och jag upplevde som rätt jobbig - hur ska Elsa klara det?



    2009-11-09 | 11:10:17
  • Evelina säger:

    Jennifer: Läs hela JK anmälan, anmälan till åklagaren och brevet till stadsministern på

    www.cmef.eu



    Emma: Jag läser näst intill inget som handlar om svininfluensan, jag tycker att det har förstorats upp alldeles för mycket.. Media skriver ju bara om allt skit och om alla som dör, men alla som klarar sig då.. dem vill ingen skriva om...

    Det är inte fler som har dött av den här influensan än vad det är av tidigare influenser..

    Vi ska inte vaccinera oss, min barnmorskan rådde Tobbe till att göra det för att inte smitta Liam men mig sa hon inget om efter att jag frågat om det kan påverka fostret.. för ingen vet!!

    Alla står inför ett svårt val.. skönt att jag har bestämt mig i alla f all=)



    2009-11-09 | 15:38:16

Kommentera inlägget här: