jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Åt hellskotta med "det nya livet"

Kategori: Allmänt

Idag är mina desperata hemmafruar tillbaka i tv-rutan, jag har saknat dem en aning och tycker att de kör igång säsongen alldeles för sent.. det är ju redan oktober lixom. De borde ha kört igång för minst en månad sen.
Jag hoppas verkligen att det är Susan som Mike gifter sig med..

Idag har det varit en sån där solig och härlig höstdag, så efter att vi hade ätit middag här hemma så lämnade jag sambon med disken och tog med mig sonen till parken för lite lek, men mest för att plocka kastajer. det är säsong för dem nu och vill man ha några så får man ligga i för annars plockas dem av folk som sedan säljer dem på torget.. Och varför betala för ngt som man kan få gratis??
liam tyckte i alla fall att det var dagens höjdpunkt och han plockade för fulla muggar, det slutade med att vi hade alldeles för mycket så vi kastade hälften i en fontän på vägen hem. Han hade nog kastat i allihopa om han själv hade fått bestämma..
Så nu var pyntet till adventsljusstaken fixat..

Mannen är iväg och kick-boxar, tanken var att vi skulle göra det tillsammans men jag la ner de planerna för ett par veckor sedan. Efter att ha insett att man än en gång ska bli smällfet så kan jag lika gärna på slå stort och skita i allt som har med träning och göra, och ta tag i det på allvar om ett år eller så..
Så åt hellskotta med "det nya livet" för här ska det ätas, för två...

Kommentarer

  • gordi säger:

    Wiiiieeeeeeeeeeee....då e det officiellt nu då=) Grattis igen=)

    2009-10-06 | 20:25:12
  • Evelina säger:

    haha, ja nu vet världen..

    tack igen!

    2009-10-06 | 20:37:01
  • Charlotte säger:

    WOHOOOOOOOO :) Nya snackisen i vimmerby :)

    du är bara för söt!

    PUSS

    2009-10-06 | 20:56:50
  • Jennifer säger:

    Då måste jag sticka in huvudet och säga GRATTIS :D

    Det är alltså inte bara i Vimmerby folk ligger ;) När är det nya tillskottet tänkt?

    Ååå vad skojj!

    Kram kram

    2009-10-06 | 22:02:10
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com/
  • Victoria säger:

    Ja skönt att inte försöka vara hemlig...jag har nästan försagt mig ungefär 100 gånger :-)

    2009-10-06 | 22:24:45
  • Lisette o Melker säger:

    Grattis snäckan!!!

    Superkul ju!!))

    När är det dax??!!

    Många kramar från oss

    2009-10-07 | 07:02:31
  • Emma säger:

    Grattis! Till hela familjen. Tobbe berättade ju när grabbarna snackades vid i helgen. Men nu får jag chansen att gratulera dig också. Vad härligt! Kram Emma

    2009-10-07 | 13:11:31
  • Josse Kindman säger:

    Grattis!! Vad kul, när är det dax?? Hälsa familjen!!

    2009-10-07 | 22:14:42
  • Evelina säger:

    tack alla! Ni tycker säkert att det låter hur konstigt som helst när jag säger att jag inte vet när det är dags.. i Mars eller April vet jag i alla fall...

    2009-10-08 | 17:21:51
  • Jennifer säger:

    Skit samma om du vet exakt när eller inte! Det är ju jätteskojj!

    Mars-april någon gång såger du, då måste det ju allt synas en smula nu :)

    2009-10-09 | 15:51:21
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com/
  • evelina säger:

    ja, jag se lite så där pluffsig ut, man vet inte riktigt om det är bebisen eller ett par extra kilo mat;)

    2009-10-09 | 19:46:13
  • Jennifer säger:

    Hi hi, mysigt!

    Jag har just lämnat den fasen, tror jag.. ;)

    2009-10-09 | 20:14:53
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: