jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Utgång och soffhäng

Kategori: Allmänt

Ikväll är det invigning för ÅBRO:s nya pub/restaurang här i Malmö. Jag, eller vi hade fått en inbjudan men vi hade tyvärr ingen barnvkt så jag skickade iväg Tobbe som tog med sig Danne Berg. Lite vimmerby-folk på ett ÅBRO-ställe känns ju inte mer än rätt..

Jag kommer inte ihåg när Tobbe och jag var ute, bara vi senast.. jag vet att vi var ute och åt när jag fyllde år förra året men sen..??
Jag fick ju en weekend i Göteborg i födelsedagspresent, kanske borde utnyttja den ganska så snart.. Jag skulle behöve det känner jag!

Imorgon kommer min mormor och morbror hit, de ska övernatta här för att sedan åka vidare mot tyskland på lördag morgon.. de ska bara dit över dagen för att handla med sig lite smått och gott av de alkoholhaltiga dryckerna som är aningen billigare där.

Nu ska jag fortsätta kvällen med ett gäng clementiner och idol, i min egna lilla ensamhet=)

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Jag ska ju på 80-talsgalej imorgon så jag kan tyvärr inte träffa dem :-( Du får hälsa!



    Åk! Jag och Liam kan stanna hemma.

    2009-10-01 | 22:27:01
  • Charlotte säger:

    Dålig mormor som åker till Tysken på spritresa!! Haha!

    2009-10-02 | 09:06:29
  • Charlotte säger:

    Dålig mormor som åker till Tysken på spritresa!! Haha!

    2009-10-02 | 09:06:46
  • Evelina säger:

    Annu roligare är att hon just nu groggar absolut vodka med vanligt vatten=)

    2009-10-02 | 19:56:27

Kommentera inlägget här: