jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

...?!..

Kategori: Allmänt

Vad har hänt denna helgen då?
Just nu kommer jag inte på någonting samtidigt som jag vet att vi har haft rullt upp hela tiden.
Efter att ha varit sjuk i förra veckan, och typ sovit hela tiden,  så har jag fortsatt med mina middagslurar.. Jag (och Tobbe) passar på att sova ett par timmar när Liam sover och det finns inget skönare än att slumra ett par timmar mitt på dagen=)
Igår var vi nere på stan en sväng, vi passade på att vara där när affärerna öppnade för att slippa allt folk som vaknar till liv runt lunchtid. Jag fick mig ett par snygga skinhandskar, liam en tröja och Tobbe en skjorta!!
Därefter blev de en latlunch på barger king innan vi kastade oss i sängen för att sova i närmare 2,5 timme allihopa.. lyx!!
Därefter var det bara att svida om inför 30-årspartaj. En kompis har fyllt år och bjöd in lite folk till fest, hur trevligt som helst och en massa god mat, i massor!!

Idag har man med andra ord varit ganska seg, men Tobbe var snäppet värra så jag pallrade mig upp imorse o fixade pannkakor till familjefrukosten, därefter gick Liam och jag bort till syster för att hjälpa henne med packningen inför flytten.
Det blev bara ngn timme innan de var dags för lilleman att sova middag (och jag med såklart).
Hann med en snabb pytt i panne-lunch innan det var dags för ytterligare två husvisningar. Vi gillade ett utav dem o ska på en andra visning på tisdag o sen blir det förhoppningsvis budgivning...

eftermiddagen har bestått utav syster ysters flytt, eller jag ahr inte gjort så mycket mer än att passa en tokvild Liam, han är innen i ngn fas nu och testar alla gränser som finns, och när jag säger till honom så säger han
-dumma mamma.. UNGE!!

Annars sjunger han en hel del, mest lille katt, bä bä vita lamm och blinka lilla stjärna.. så söt och så blir han så nöjd över sig själv, för att han kan. En annan replik som går varm just nu är:
-Jag kan... han kan tydligen allt själv nu för tiden, och klarar han det inte så blir han vansinnig på allt och alla..

Jag som i vanliga fall tycker att läsk är ganska så äckligt blev toksugen på cola tidigare så nu sitter jag här med ett stort glas coke och världens största chipspåse med dippa..
Så.. see ya!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: