jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Fullt ös medvetslös...

Kategori: Allmänt

Jag är trött, så fruktansvärt trött.. Jag undrar verkligen när Liam ska börja sova hela nätter så att man kan få sova en hel natt o komma in i den djupsömnen som jag verkligen behöver..
Vi har varit i Jönköping över helgen, en relativt lugn helg men man blir ju trött av att bara vara iväg så dn tröttheten ska väl oxå sitta i i ett antal dagar.
Idag har jag verkligen inte tid att vara trött, jag ska hem o dammsuga innan det är daags för att baka tårta, det blir ingen "vanlig" gräddtårta utan en chokladtårta med chokladglasyr.. Mmm!!
Hade velat baka bullar också men de orkar jag inte så de får bli köpebullar för i morgon blir det kalas.
Jag fyller verkligen 27 imorgon, jag känner mig fortfarande som 20, vart tog alla dessa år vägen undrar jag??
Men om man tänker tillbaka på när man var 20 så har de ju faktiskt hänt en hel del under de här 7 åren..
I veckan ska dessutom hinnas med att inhandla en systemkamera till ingen mindre än mig själv. jag vill ha en bra kamera så att man kan ta riktigt bra bilder.
I helgen bär det av till Ullared för att förhoppningsvis fynda en hel del bra-o-ha-saker=)
Nu ska jag packa ihop mig och ta cykeln o trampa hemåt, sambon skull ha lasagne färdigt när jag kommer hem.. smaskens!!

Kommentarer

  • Pernilla säger:

    Jag förstår att du är trött men jag hoppas att du har haft och har en trevlig födelsedag!! Grattis!!

    Kram från oss i Jönköping

    2009-09-15 | 18:41:54
  • Elo säger:

    Vi ville bara säga GRATTIS på födelsedagen. Hoppas att den har varit bra. Kram från oss i Södra vi.

    2009-09-15 | 19:29:45
  • Evelina säger:

    2009-09-16 | 07:46:03
  • Evelina säger:

    Tack för grattisönskningarna, jag hade en toppendag från morgon till kväll=)

    2009-09-16 | 07:47:08

Kommentera inlägget här: