jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Jag står upp=)

Kategori: Allmänt

Jga åkte oxå på skiten, jag ahr legat med maginfluensa sen i tisdags och har nog aldrig mått så dåligt i så många dagar.. usch!!
Liam har tillfrisknat och spenderat dagarna på dagis så att jag har kunnat lgga hemma och hulka ifred, sönt vill jg lova. För när man ligger där över toasittsen så är man inta så katig. maginfluensa är fan bland det värsta som finns..
tobbe har klarat sig någolunda, tan att kräkas i alla fall.. alltid ngt;)
Min mammas om var här i måndags spenderade hela tisdagne o onsdagen sängliggande och Anna var här en sväng i söndags, hon har oxå fått känna på de så skiten smittar som bara den..

Idag är jag i alla fall uppe på benen, lyckades få i mig, och dessutom behålla maten som jag stoppar i mig.. Men man är ju lite mör i hela kroppen efter ett sånt här maraton..
Tur att vi har tvättid idag för här tvättas det både täcken och kuddar, alla bacillusker ska ut ur huset för nu tänker jag vara frisk ett bra tag framöver...

Tvättstugan kallar..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: