jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Kylan fick mig att tänka till..

Kategori: Allmänt

I morse när jag cyklade till jobbet så svor jag både en och två gånger över kylan.. tycker lixom inte att vi har haft någon riktig sommar.. Jag hade dessutom glömt både vantar och mössa!!
Men när jag hade trampat ett par kilometer och fått upp flåset så började jag sakta men säkert gilla kylan, ni vet den här friska luften som bara en skön höstdag kan erbjuda..
Att solen dessutom strålar med alla sina soliga strålan gör ju bara saken bättre. 
Så just nu, efter en del funderingar så är jag glad för att hösten är här. För visst är det härligt att gå ut en solig höstdag, dra ett djupt andetag o bara andas frisk luft.
Fredag eftermiddag, det kan inte bli mycket bättre, jag längtar efter att få trampa hem till mina pojkar. 
Ikväll blir det fredagsmys med MAX-hamburgare och Idol.

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Jag håller helt och hållet med dej! Eftersom det varit en skitsommar så har jag längtat till hösten lääänge! Älskar det här vädret!

    Ha en mysig fredag :)

    2009-09-18 | 20:45:09
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: