jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Det trycker på..

Kategori: Allmänt

Idag är första dagen som gravid som jag längtar efter att få gå hem och bara ta det lugnt, det lixom trycker på åt alla håll och kanter..
Jag är inte den som klagar, eller gnäller men tänk så skönt det hade varit att bara få sova när man vill=)

När jag kom hem från jobbet idag så hade mina killar fixat iordning grillen och till middag bjöds det på fläskfilé och potatis/grönsaksknyten.. hur gott som helst!!

Eftersom termometern visade på 16 grader och solen strålade som bara solen kan så tog vi en prommenad ner till stan efter maten.. dels för att byta en present men mest för den friska luften och det härliga vädret..

Jag älskar våren!!

Idag är det 25 dagar kvar till BF.

Vi längtar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: