jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Hemma!

Kategori: Allmänt

Som ni alla redan har förstått så var det inga fjantiga förverkar som jag trodde i söndags kväll..
Vår lilla tjej ville ut och fort skulle det gå...

Jag kommer att skriva med om själva kvällen lite längre fram, nu ville jag mest bara tala om att vi är hemma, kom igår.. och att vi alla mår bra. Förvånansvärt bra!
Det känns inte ens som att jag har fött barn, lite trött bara!!

Tobbe och Liam hämtade upp oss på patienthotellet igår eftermiddag och ingen var stoltare än storebror själv.. till en början i alla fall..
När vi väl kom hem så undvek han att prata om bebisen.. men efter ett par timmar ville han både hålla och pussa på henne=)
Det tar väl sin tid och han får ta det i vilket tempo han vill..

Eftersom våran lilla tös, fortfarande namnlös, har kört mat/bajsräjs inatt så blev det ingen sömn innnan kl två.. Men sen så sov hon i ett sträck fram till kl sju imorse.
Det gillar jag!

Lilleman är på dagis och jag ska passa på att få mig ett par timmars sömn, lillfisen ligger i sin säng och sover. Hon verkar gilla den=)

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Jag kommer så väl ihåg det där lyckoruset man befinner sej i och det är ju bara så hääärligt!Jag såger som alla andra, njut!

    Skönt att höra att ni alla mår bra. Ska bli spännande att se en bild på skönheten sen. Å jag ska ju inte sticka under stolen med att jag nyfiken på att läsa om din racerförlossning :)

    Kram

    2010-04-28 | 12:20:33
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com
  • Emma Kostenius säger:

    Stort grattis till ER alla! Så mysigt! Skönt att ni mår bra!

    2010-04-28 | 12:24:28
  • Victoria säger:

    Lillfisen? Bra namn :-) Jag ska försöka smita tidigare antingen idag eller imorgon och komma förbi. Vet du...jag tror inte ni behöver köpa tjejkläder, det gör nog alla andra (har själv inte hunnit än dock, vill ju träffa henne först så hon får nåt som passar till hennes personlighet :-))

    2010-04-28 | 13:13:45
    Bloggadress: http://tojis.blogspot.com
  • Johanna - Fotoblogg! säger:

    Åhh, lilla sötisen! Ska bli så kul att få se henne sen när du kommer och hälsar på! Eller om vi kommer till dig och hälsar på. :)

    Läste upp ditt inlägg för Alexandra & Daniella också. De hälsar så gott! Vi saknar dig himla mycket! Så tomt här bredvid mig... :(

    Hälsa Tobbe & Liam också. Lille lillebroren. :D

    Många kramar från Johanna!

    2010-04-28 | 14:29:37
    Bloggadress: http://lionfish.blogg.se/
  • Evelina säger:

    Tack alla!!

    Vi verkligen njuter av varje sekund!

    Det är verkligen ett lyckorus som man befinner sig i=)

    Lillfisen får det bli ett par dagar till, vi har ett par olika förslag som vi vill känna på ett par dagar innan det blir officielt..

    2010-04-28 | 20:11:32

Kommentera inlägget här: