jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

kisse-paus nr..

Kategori: Allmänt

Igår kväll tackade jag gudarna för att jag inte vaknar stup i kvarten om nätterna för att gå upp och kissa.. Med Liam var jag uppe minst 3 ggr per natt för att göra min behov..
Tacka fick jag för att jag gick i de tankarna..
Sen klockan fyra i morse har jag sprungit på toan stup i ett, det började med att jag vaknade utav Liam så då passade jag på att kissa.. Det skulle jag aldrig ha gjort för det måste ha öppnat upp någon flod som vägrar att dra ner på tempot..
Jag har säkert varit på "damernas" 15 ggr bara nu på fm.. och jag börjar bli aningen less på att spendera mer tid på toaletten än vid mitt skrivbord..
Jag har dessutom en massa sammandragningar, vilket i sin tur gör mig trött så nu längtar jag verkligen hem till soffan!!
21 dagar kvar...

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Nu e d verkligen nedräkning, thihi...spännande=)

    2010-04-16 | 15:54:58

Kommentera inlägget här: