jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Onsdag

Kategori: Allmänt

Har inte så värst mycket att blogga om, dagarna flyter på som vanligt och jag njuter av det härliga vårvädret.. Hade njutit ännu mer om jag hade varit ledig men nu har jag snart bara en vecka kvar att jobba och jag räknar ner dagarna.
Jag håller på att förbereda för hemgång på jobbet och känner att jag har trappat ner på tempot, och det känns bra!
Jag tar allt i min takt och stressar inte om jag inte måste...

Eftermiddagen har spenderats i lekparken och ingen var nöjdare än sonen.. Han tom påpekade det flera gånger, hur kul det är att vara i parken.
Han är tokig i motorcyklar och pratar om Wogers (roger) och farfars motorcyklar från morgon till kväll..
På väg hem från dagis idag så hade han stannat vid en parkerad motorcykel och stått där rätt länge, sen hade han vänt tre gånger för att gå tillbaka och titta "en sista gång"
Han fick även ur sig att:
- Det är woligt att åka motorcykel (hur han nu vet det...)

Jag har en bebis i magen som trycker på som bara den, man kan nästan tro att den vill ut...
Men än får den allt vänta ett par dagar, jag har en del saker som måste fixas innan det är dags..

Nu ska det kvällsfikas på knäckemackor.. Smarrigt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: