jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Underbara SOL!!

Kategori: Allmänt

Jag har bloggtorka, ännu en gång..

Jag har i alla fall haft ngn typ utav förverkar hela dagen idag, de har kommit och försvunnit lika fort med allt från 20 min till en timmes mellanrum. Jag ahde glömt bort hur ont det gör och det här är ändå bara uppvärmning.
Jag tror att de kommer att avta under natten och jag ser fram emot att få sova..
Vi har varit igång hela dagen och jag är helt slut så ngn barnafödande orkar jag inte med, inte idag/inatt..

Jag var på willys och verkligen storhandlade imorse, jag var där innan kl hade slagit 8.30 och jag har aldrig kännt mig så ensam i en mataffär innan. Skönt att slippa trängas, så det var absolut inte sista gången!

Liam och Tobbe spenderade fm på Friskis & Svettis, Liam gillar de så det får vara deras lilla happening varje söndag.
Själv traskade jag ner till stan med ett antal stopp för samandragningar/förverkar för att shoppa lite. Hade bara tänkt att gå till H&M men det blev allt en del andra affärer oxå.
Liam fick bla ett par skor som han kan ha på jympan så man slipper tvätta av hans uteskor varje gång..
Jag fick lite smink, en kjol och annat smått och gott!!

Eftermiddagen har spenderats i västra ingelsta, hos Lisette, Jonas och Melker..
Kidsen har lekt som bara den och varit vänner nästan hela tiden.. Själv satt jag i en solstol och stekte i solen så min bränna efter dagen är ingen lek, snacka om "bonbränna"

Underbara sol, jag hoppas att du är här för att stanna!

Vi har bokat semesterstuga, så vecka 32 bär det av till Öland.. Lovely!!

Nu blir det sofflocket ngt timme innan jag ska stupa i säng...

Kommentarer

  • Pernilla säger:

    Och tänk - det blev visst barnafödande i natt ändå!! STORT GRATTIS till er lilla tjej! Vi längtar efter att träffa er! Ge storebror Liam en kram och lillasyster namnlös (?) en puss från oss... Hörs!

    2010-04-26 | 08:10:14
  • Lina säger:

    Härligt med en liten tös... Stort grattis igen från oss... SÅÅÅ glada för er skull...<3

    2010-04-26 | 09:16:17
  • L säger:

    grattis till flickan!så fort det kan gå!

    2010-04-26 | 10:35:21
  • Lisette o Melker säger:

    ETT STORT GRATTIS TILL ER LILLA PRINSESSA))!!sa ju igår att det skulle bli en april-bebbe))och tur för dig att du inte gick och födde barn innan ni varit hos oss....hhhihi!!hoppas att ni snart får komma hem med hela familjen!!jätteglad för er skull!!

    när allt lugnar sig får ni komma ut till oss på en bit mat))kram från oss alla tre

    2010-04-26 | 12:48:00
  • malin widén säger:

    Förstår av alla grattis att ni fått er lilla efterlängtade tös. Ett stort grattis. Kram malin

    2010-04-26 | 20:30:30
    Bloggadress: http://familjenwiden.blogg.se/
  • Malin säger:

    Grattis!!

    2010-04-27 | 08:15:42

Kommentera inlägget här: