jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Våra fina..

Kategori: Allmänt


En stolt storebror håller sin lllasyster..


våran lilla tös!

Fler bilder kommer en annan dag, imorgon ska vi på återbesök på sjukhuset för PUK-test och hörseltest..

Idag har vi spenderat några timmar på Burlöv Center, jag var ju bara tvungen att shoppa lite tjejkläder.. till min stora besvikelse så fanns det inte alls så mycket som jag hade hoppats på..
Det får bli en tur ner på stan imorgon, jag måste dessutom ha en ny ammnings-BH då de jag hade till Liam är alldeles för små... Här snackar vi Dollysar;)

Nu ska det vikas tvätt...

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Dollysar, hahaha...du e rolig du...

    Men gud va lik hon är Liam när han va en liten bebis=)

    2010-04-28 | 22:31:08
  • Malin säger:

    Vilken liten sötnos!!! Liam ser mest fundersam ut:)

    2010-04-28 | 22:49:51
  • Ulrika säger:

    Gaaahhhh! Galet söt och verkligen lik bror. Ni är verkligen bra på det där med att göra söta och trevliga barn. Köp ett stort hus vettja!

    2010-04-29 | 01:29:13
  • Lina säger:

    Finfinisar... längtar sååå efter hela familjen...

    2010-04-29 | 08:24:25
  • Pernilla säger:

    Åh, så söta! Vi hörde på Liams röst i telefonen att han var stolt över sin lillasyster... :)

    Kram till er alla!

    2010-04-29 | 09:59:57
  • Carro säger:

    åååh blir alldeles tårögd när jag ser fotona. Dem är så fina. Önskar så att jag kunde träffa er. :( Man känner hur livet springer iväg. Hoppas verkligen vi kommer iväg till Sverige i sommar. Då måste vi ses. Kramar till familjen. Ska bli kul att veta vad hon ska heta efter man sett allas namnförslag :)

    2010-04-29 | 14:31:27

Kommentera inlägget här: