jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Fredag, sen semester...

Kategori: Allmänt

På lördag åker vi till Öland för en veckas semester. Jag längtar.
Imorgon blir en riktig fixardag då det ska handlas, packas, tvättas..
Jag ska dessutom på AW med jobbet vilket jag ser fram emot jättemycket. jag ska lämna Milla hemma o så får jag gå hem o natta henne när det är dags..
Det ska bli såå skönt att bara få komma iväg och vara jag, bara för ett par timmar.

En liten fråga
Vad finns det att göra på Öland om det inte är strandväder? Jag hoppas så klart på att solen skiner men man vet ju aldrig med den svenska sommaren....
Vi ska till Ölands Djurpark och lådbilslandet.
Finns det ngon annat måste som vi inte känner till?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: