jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Hur svårt kan det va?

Kategori: Allmänt

Jag bloggar mest för min egna del, för att kunna ha lite som en dagbok när jag blir äldra och kunna läsa om barnens framsteg, uppväxt, vardag osv.
Sen vet jag att det finns en del trogna fans, bla uppe i Småland och det är roligt att kunna dela med sig utav vår vardag till de släktingar o vänner som inte träffar oss så ofta.

Men jag har en önskan..
Hur kommer det sig att ingen som startar upp olika bloggportalar erbjuder sina bloggare att få det de skriver i bunden form. Som en bok!
Tänk att ha sin egna bok, med ett nytt inlägg på varje sida med datum o rubrik överst.. som man kan beställa tex årsvis eller när man själv vill.

Det skulle i alla fall jag vilja ha. Min blogg i bokform som jag kan ge till mina barn..
Det kan väl ändå inte vara så svårt??

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Det finns nåt ställe dit man kan skicka sin blogg och få den i bokform. Jag vet inte hur och jag vet inte vart, men jag vet att det finns!

    Jag har funderat på det själv men inte tagit tag i det.

    Luddigt svar, som kanske inte ens var nåt svar. Men som sagt, jag vet att det ska gå på nåt vis.

    2010-08-24 | 21:11:06
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com
  • Evelina säger:

    Tack Jennifer.. eller ngt;)

    Jag ska luska lite..

    2010-08-24 | 21:30:14
  • Victoria säger:

    Ja det finns. Linda Skugge startade nåt för en massa år sen t ex, men jag kommer inte ihåg vad företaget heter. Testade du att googla det innan du skrev inlägget? :-)

    2010-08-24 | 23:07:58
    Bloggadress: http://tojis.blogspot.com
  • Emma Kostenius säger:

    På Solentro.se kan man göra egna böcker. Jag har själv gjort ett par böcker med blogginlägg. Tyvärr är det lite bökigt...man måste kopiera från bloggen och klistra in i "boken" på Solentro men annars är det jättelätt! Gå in på sidan och kolla!

    2010-08-25 | 09:42:58
  • Emma säger:

    Vulkan.se heter Linda Skugges företag där du kan ladda upp och trycka böcker. Hur enkelt/svårt det är har jag ingen aning om.

    2010-08-25 | 16:02:03
  • Helene säger:

    Sjekk denne siden:

    http://www.solentro.se/bloggbok



    Håper du får din bloggbok!

    Klem Helene



    2010-08-25 | 16:07:45
  • Evelina säger:

    Tack alla..

    Ska kolla upp det med detsamma!

    2010-08-25 | 21:02:24

Kommentera inlägget här: