jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Lördag

Kategori: Allmänt

Idag känner jag mig helt slut, slut som människa!

Vi gick ner på Malmöfestivalen en sväng igår, mötte upp en kompis till tobbe från USA som var i krokarna över natten.
Det blev en del karusellåk (för Liams del) och en massa trängsel för våran del. Man ska verkligen inte gå på malmöfestivalen med barnvagn.
Öltältet på gustav var dock bra, tom barnvanligt=)
Dit jag vill komma är att det blev sent. Jag var inte i säng förrän efter klockan slagit ett och när Milla slog upp sina blå imorse strax efter sex så trodde jag att det var ett skämt.
Fick sova nån timme i förmiddags men har ändå kännt mig som en vandrande zoombie hela dagen..

Liam har trottsat om allt och inget och det känns som man inte gör annat än att bara säger nej och blir arg hela tiden.
Milla har oxå varit på tjur-humör mest hela dagen, förutom för de korta powernaps som hon tagit vid ett par tillfällen.

Hade sett fram emot en lugn kväll, Liam har somnat men Milla har ont i magen o gallskriker!

Jag ser fram emot dagis, rutiner o allt annat som kommer med vardagen i nästa vecka..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: