jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Vet en som är bra på att bränna pengar...

Kategori: Allmänt

Liam hade ingen feber imorse och fick gå till sitt älskade dagis. Det var en mycket stolt och nöjde kille som skulle ha ryggsäck och "de snabba skorna" imorse..

Tobbe, jag och Milla har spenderat dagen på stan. Jag hade en massa måsten (presenter) som var tvunget att fixas med idag så jag har hunnit med det mesta.
Men som alltid när man ska på stan så hittar man lite extra saker som man inte visste att man behöver..
Det bästa impulsköpet idag blev Converse till kidsen, marinblåa till Liam och Röda åt Milla. Till halva priset dessutom så ingen är nöjdare än jag eftersom jag varit på jakt efter just såna men lite för snål för att köpa så dyra skor till barnen (eftesom det egentligen inte är några bra barnskor). Men snygga är de!
Det blev en del kläder till kidsen och Tobbe oxå.
Den här gången fick inte jag någonting, ellor jo. Servetter. Som förvisso är till dopet men de är så snygga så jag tänker ta med mig de överblivna hem, o då kan ju de få vara till mig;)

Nu när verkligheten är tillbaka så kommer jag på mig själv om kvällarna att jag inte ätit sen lunch..
Har hänt nu i två dagar o så blir jag helt svimmfärdig.
Ikväll tänkte jag unna mig lite god, vispad grädde med vindruvor.. Smaskens!

Jag har även planer på att ta tag i alla kort som ligger o väntar på att bli inklistrade i album, ligger efter IGEN o då är det så tråkigt att komma ikapp..
Men ngn gång måste det ju göras..

Imorgon blir det BVC, fika med lite mammor på stan, mer shopping och sen kommer syster hit på mat.
Ska även hinna med att tänka till på vad som kan behövas för en helg i Småland med lite höst på väg och sen packa efter de. För på torsdag bär det av mot Smålandet och på lördag döps Milla i djursdala kyrka, för att sen samlas alla kusiner i Hultsfred för en riktig kusinträff med respektive, barn o hela faderullan... så fredagen kommer att ängnas åt fix, massa fix!

Ska försöak hinna med en 4 månaders update på Milla imorgon efter BVC för sen blir det bloggtorka i några dagar o lillstumpan blir ju hela 4 månader redan på torsdag. Min stora lilla tjej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: