jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Dålig service - då går jag igång på alla cylindrar...

Kategori: Allmänt

Jag är förbannad!
Det började redan igår och idag har det bara blivit värre...

För det första så vill jag att POSTEN ska få veckans ris.
Anledningen till detta är att våra julkort (som jag la på lådan i onsdags i förra veckan) fortfarande inte har kommit fram. Hur svårt kan det vara??
Kommer de inte imorgon så ska jag aldrig mer skicka julkort med posten, då får det bli digitalt.

För det andra är jag tokförbannad på photobox.se som skulle ha levererat 4 julklappar som senats den 17 december. De har fortfarande inte kommit. De skyller på överbelastning. Jag säger bullshit!! Gå inte ut med erbjudanden om dittan och dattan som ni sen inte kan hålla.
Jag har precis skickat ett mail, ett argt sådant och talat om att de kan bjuda på julklapparna som ingen fick på julafton.
Grrr!!
Svarar de inte så skickar jag tillbala skiten och beställer från någon annan.
Jag önskar nästan att jag hade varit på jobbet och kunnat skicka mailet från min sydsvenskanmail, det brukar göra susen!!

Dålig service är det värsta jag vet...
Jag går igång på alla cylindrar tills jag får som jag vill.. (oftast)

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Dåligt! Jag fick själv åka till postkontoret idag för att hämta min post och där fanns fyra st julklappar...hade jag inte hämtat hade jag fått dem i nästa vecka vilket hade varit försent!

    2010-12-23 | 21:44:51

Kommentera inlägget här: