jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

febermonstret slog till..

Kategori: Allmänt

I tisdags efter de att jag och barnen hade spenderat hela dagen på Triangelns köpcetrum, där BRIO har byggt upp den största tågbanan jag någonsin sett, och alla barn älskar det.
Liam satt där i över 3 timmar och bara körde med alla tåg.. Milla var nöjd bara hon fick vara med (som vanligt)..

Så fort vi kom hem så slog febermonstret till, och den attakerade mig!!
Jag föll ihop vid matboret och sen gjorde jag inte många knop den kvällen.. Jag mest bara frös och tyckte synd om mig själv.
Detta monster vägrade ge sig och stannade kvar hela onsdagen då jag mest bara sov och hade ont i hela kroppen. Och eftersom jag sov hela dagen igår så kunde jag såklart inte sova inatt, efter Millas välling någon gång runt tre, då kunde jag tydligen få till lite sömn..
Idag har jag varit yr mest hela dagen.. Det har snurrat i huvudet och jag har knappt vågat bära på Milla. Otäck känsla!

Jag skulle ha varit på mitt nya jobb ikväll men de planerna fick jag ställa in, tråkigt nog!!
Lite fest brukar man ju inte tacka nej till!!

Imorgon är det i alla fall fredag och jag hoppas på en friskis helg.. Jag håller tummar och tår.

Hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: