jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Zzzz

Kategori: Allmänt

Inatt har jag sovit som en gudinna, en döv sådan.
Jag har sovit mig igenom hela natten utan att ens höra mina barn. Tobbe hade visst både varit uppe och gett Milla välling vid tvåsnåret och sen varit inne hos Liam en sväng.
Jag vaknade i alla fall när jag blev väckt 07.15
Då var båda barnen redan vakna och inte ens det hade jag hört.

Jag har sovit gott, mycket gott!!

Liam villa vara pepparkaksgubbe idag på dagis. Det fick han inte.
Han ville även ha med sig sin pruttballong som han fick i dagens adventspaket. Det fick han inte heller.
Jag är emot att ha med leksaker till dagis. Antingen försvinner de eller så går de sönder.

Nu vaknade min lilla tös och min stora man så jag ska packa ner tösen i vagnen och traska ner på stan för kaffe med Anna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: