jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Dagens mission

Kategori: Allmänt

Snön verkligen vräker ner utanför fönstren, jag som hade bestämt mig för att gå ut en sväng idag, känner ite alls för det längre..
Febern har släppt så nu är det bara hostan och snoreriet som ska lätta en aning innan jag tar mig tillbaka till verkligheten..
Dammråttorna slåss i hörnen o imorse hittade jag verkligen ett spindelnät i taket. Vi behöver verkligen städa men det finns ingen ork till det just nu.
Jag ska samla ihop dammråttorna o spola ner dem i toaletten.. det får bli dagens mission!!

Jag börjar blir riktigt trött på att vi inte hör från hyresvärden gällande väggen som ska upp. Jag har varit väldigt tydlig med att vi vill ha upp den snarast så att Liam kan få sitt rum i god tid innan bebisen kommer och lixom "tar över" hans säng o hans plats i vårat sovrum.
Han ska vara glad över sitt nya rum och verkligen inte känna sig utkastad från vårt...
Får nog ta tag i det hela snart, väldigt snart...

Jag har satt upp ett mål för dagen, det är att ta mig ner till stan, uppsöka ett konditori och köpa med mig en semla hem.. Det är nästan två veckor sen sist, alldeles för länge enligt mig..
Jág ska även hitta tre riktigt bra kort som ska få bli tre riktigt fina (canvas) tavlor över våran säng.. Jag gillar extrafilm som just nu har: köp 3 betala för 2..

Min bebis har hicka!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: