jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Mer snö åt folket, de tär tydligt!!

Kategori: Allmänt

Sitter här hemma och fryser samtidigt som jag inandas en blandning utav färg och vävklister...
Har två fönster öppna trotts att det snöar utanför..
Jag behöver frisk luft och skulle göra nästan vad som för en braskamin just nu. Undra hur hyresvärden skulle ställa sig till att installera en sådan?
Får nog ta det lite lugnt med önskemål ett tag framöver känns det som;)

Imorgon ska jag till frissan, äntligen...
Så mörk som jag är i skallen för tillfället, är flera år sen jag var senast.
Jag saknar mitt blonda jag och ska därför ljusa upp burret några nyanser. Ska även passa på att klippa av mig allt det slitna och förhoppningsvis känner jag mig lite snyggare och piggare efter besöket imorgon.

Tobbe ska på AW så syster agerar barnvakt tills de att jag kommer hem, vad skulle vi göra utan henne??

Jag ska även till MVC imorgon bitti, jag ska skippa frullen och gå dit för att dricka en sockerlösning. Därefter sitta rakt upp och ner och glo i två timmar för att sedan få konstaterat att jag inte lider av graviditetsdiabetes.. Känns som att man har gjort det där några gånger..
Jag ser i alla fall fram emot kontrollen, alltid lika roligt att få lyssna på den lilla/lille..

Nu ska jag se dokumentären med Susan Boyle innan det är dags att krypa till kos för att imorgon vakna upp till veckans absolut bästa dag, fredag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: