jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Mot babyland..

Kategori: Allmänt

Liam sover sen någon timme tillbaka, Tobbe jobbar och jag ligger och klurar på vad vi ska hitta på för att få dagen att gå.
Orkade inte laga lunch så det fick bli ett par överblivna american pancaces sen frukosten.. Inte fy skit de inte=)
Liam får ett par prinskorvar med lite makaroner när han vaknar. Vissa dagar bara orkar man inte fixa ngt riktigt till lunch!
Jag har i alla fall ringt över Anna, så jag ska slänga in et par maskiner tvätt o sen packa in oss alla i bilen för en tripp till Babyland i Svågetorp. Och när vi ändå är i de trakterna så får det bli en kopp hos syter yster.

Släkten har åkt hem o jag har storstädat, det var behövligt..
Skänns skönt att ah det gjort när helgen börjar lida mot sitt slut!!

Igår blev det en heldag på stan, shoppade bara åt Liam och så en body åt lilla bäsen i magen.. Själv fick jag nöja mig med ett mineralpuder från MAC. Vill inte handla kläder när man bara ska svälla i ytterligare 3 månader..

På tisdag kommer hyresvärden hit med byggarna som ska slå upp väggen till liams rum.. jag längtar!!

Nu ska jag ner i tvättstugan!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: