jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Solsidan lyser upp min tillvaro

Kategori: Allmänt

Solsidan är verkligen det absolut bästa programmet som går på teven, de borde visa ett avsnitt varje kväll, sju dagar i veckan!!
Ove är ju störtskön.. haha!!
En annas sak som jag har har undrat över när de gäller teve-program är hur det kan vara så mycket skit på en och samma gång på alla kanalerna, varje dag, hela tiden...??
T.o.m Let´s dance är skit i år!
Och hur kommer det sig att alla bra serier som DH inte har säsongspremiär förrän i början på mars?? Då har ju halva säsongen redan gått, enligt mig!!!

Jag är besviken på dagens teve-utbud, kanske har det med skit-OS att göra!?!

Det var skillnad förr när man hade sina serier som man följde varje dag: skilda världar, tre kronor, rederiet osv
De va kvalitet;)

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Håller med dig ang tv serierna. Dem svenska var bara bäst. Speciellt skilda världar och Tre kronor. :) Nu har jag ju ingen koll på svensk Tv, men kan säga dig att den spanska Tv:n är likadan om inte värre. Här visar dem massa serierfrån 70-80 talet som Knight Rider, Våra värsta år och massa annat. Sen älskar spanjorerna att skvallerprata och debattera om spanska B-kändisar, så det finns hur många sånna program med. Tur internet finns :) Hoppas ni kryar på er. Kram

    2010-02-26 | 22:50:21
  • Emma säger:

    Det var länge sen jag kollade på alla amerikanska serier på TV. Nu kollar jag allt via datorn och kan därför hålla samma tempo som i USA. Så fort de har visats där kollar jag på dem på nätet. Perfekt. Följer Grey's anatomy, DH, Brothers & Sisters, Private Practise på det sättet. Och slipper alla reklam! :-D Och kollar när det passar mig. En idé för dig kanske?



    Sen till skillnad mot dig ÄLSKAR jag ju OS och det var stor sorg hemma när det tog slut. Underbart att komma hem varje kväll och kolla svenskarnas framgångar. =)

    2010-03-08 | 12:13:35

Kommentera inlägget här: