jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Tat lugnt vetja..

Kategori: Allmänt

Helgen har flutit på bra, liams rum är nästintill klart.. bara lite småsaker som ska upp som rullgardin, tavlor osv
Det blir väl inflytt i veckan och ingen är stoltare än Liam.

I vardagsrummet har vi gjort så mycket vi kunnat, de tär målat och en del saker står på rätt plats men eftersom vi ska ha en ny tv-bänk,soffbordoch matta så vill jag köpa de först innan vi börjar dra in alla gamla möbler.. det får bli i veckan.. Jag trivs ganska så bra i hallen=)

Efter att inte alls ah lyssnat på min barnmorska om att jag ska ta det lugnt, utan istället har målat och kånkat på möbler, följt av ett simmhallsbesök med vattenrutschkana och annat roligt så har det hänt något med kroppen.
Jag har ett konstigt tryck bak i ryggen som går fram i magen och ger mig sammandragningar titt som tätt. igår hade jag feber och har sovit med 3 täcken inatt. Jag har ingen aptit och har inte kunnat äta sen igår lunch. Det gör ont när jag ligger ner, sitter upp och att gå längre än till köket är inte att tänka på...
Igår trodde jag att de va vinterkräksjukan som var på G men idag känns det som något helt annat..

Jag ringde förlossningen innan, efter att ha fått den ordern från min barnmorska..
Så håller det i sig så vill de att jag kommer in på en kontroll..

Undra när jag ska börja förstå att jag faktiskt är gravid i vecka 30 och att jag borde dra ner på tempot??
Nu kanske??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: