jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Shlappe-helg!!

Kategori: Allmänt

Helgen som varit ¨har varit väldigt lugn. Vi som hade planer från lördag morgon till söndag kväll, ställde in hälften av alla ktiviteter och njöt av att bara göra ingenting!
Vi har dessutom snorat och snörvlat hela helgen, hela familjen så det ar behövligt!!
Jag är fortfarande dålig med feber och halsont så dagen ska spenderas på soffan i min ensamhet, sova och titta på teven omvartannat... sånt som man i vanliga fall inte riktigt kan göra med en vild två-åring i huset..

I fredags hade vi grannarna över på lite fika, grabbarna (Liam & Noel) busade på som bara den, själv satt jag mest och mös med deras lilla Lova på 6 veckor.. mys!!
I lördags var vi bjudan på brunch till Sara & Robban, vilket var mycket uppskattat. Man borde äta brunch lite oftare för det är ju så väldans gott!!
Därefter var det meningen att vi skulle till satdionmässan på Hälsa & Skönhets-mässa men eftersom jag gick på panodil så lockade soffan mer än vad mässan gjorde.
De blev slapplördag i ett par timmar innan det var dags att svida om för 40-årsfest gånger 2 i Lomma. Supertrevligt att komma iväg och få njuta av god mat o trevligt umgänge men när man inte mår helt som man ska så passade vi på att åka hem när Liam fick sitt första bryt av trötthet runt tio-tiden..
Väl hemma runt elva så deckade både jag och Liam fortare än kvickt=)

I går var det meningen att jag och Liam skulle åka på Me and I Party i Bjärred men eftersom både febern o snoreriet fortfarande höll i sig så ställde vi in och sov istället. Han ahde ju ett par timmar att ta igen från kvällen innan och jag var inte sen att hänga på..
Eftermiddagen skulle ha spenderats med Lisette o Co men även den träffen blev inställd så istället gick vi en sväg till affären och stannade till i en pulkabacke på hemvägen för att aktivera lilleman..
Därefter var alla helt slut, det blev en grillad kyckling, ett bad och shlappe i soffan resten utav kvällen..

Skön helg, trotts att jag hade uppskattat att få vara frisk...

lägger in ett par bilder från i lördags..


Syster.


Selma och Liam..


Kommentarer

  • syster säger:

    Haha, Liam ser ut om att han har nåt fuffens i tankarna.

    2010-02-03 | 19:24:38
    Bloggadress: http://tojis.blogspot.com

Kommentera inlägget här: