jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Dagens ansträngning

Kategori: Allmänt

Har inte speciellt mycket att blogga om eftersom jag inte har varit utanför dörren idag.. jag har mest bara legat inne och snörvlat, varvat med ett par riktigt sköna sovbreak..
La mig framför teven eftar att jag ahde varit och lämnat Liam på dagis, deckade och vaknade 3,5 timme senare.. Hur skönt och behövligt som helst!!

Den ansträngning som jag har gjort idag är att jag har beställt kort från crimson.se
Det var ansträngande nog. Tur att man har en laptop så att man kan sköta allt från sofflocket..
Meningen var att jag skulle gå och handla lite mjölk och andra nödvändigheter men inte ens det har jag orkat.
Efter alla sammandragnngar som jag har haft den sista tiden så har de här sjukdagarna varit riktigt bra för mig och min kropp, jag känner det, i magen!!
Jag har bestämt mig för att vara hemma imorgon oxå, jag har annars en förmåga att stressa tillbaka till jobbet och sen inte bli kvitt snoreriet på flera veckor.
Den här gången ska jag lyssna på min kropp som just för tillfället säger åt mig att ta det riktigt lugnt!!

I helgen kommer släkten på besök. Mamma ska bo här medan resten utav "gänget" ska bo hos min syster.
Jag föreslog precis för Tobbe att vi skulle passa på att utnyttja gästerna till barnvakt och ta fredagen till ett bio-besök och en middag på någon trevlig restaurang.
Han gillade mitt förslag!!

Ikväll är det final i Paradise Hotell. Jag har tragiskt nog fastnat i programmet och ahr nog inte missat ett ända avsnitt.
Kommer nog tom att skna det en aning sen när det är slut!

Våran dator har fått spelet och stänger av sig själv titt som tätt, vad kan det vara för sjukdom mån tro??

Nu blir det te och leverpastej-mackor,, Mmm

Kommentarer


Kommentera inlägget här: