jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Välkommen helg!!

Kategori: Allmänt

Liams rum är näst intill klart, det ska målas en sista gång och det har jag/vi tänkt att göra imorgon fm. Då ska även vardagsrummet målas 2 ggr.. sen är det klart!!
Skönt!!
En elektriker har varit här idag och fixat med alla uttag, därefter kom kabel-killen som fixade till det så att vi har ett tv-uttag i både vardagsrummet och liams rum.. Me like!!
Måste bara köpa en tv till lillens rum, det får bli en lite mindre platt-tv som ska ska upp på väggen för att at så lite plats som möjligt!!
Ska bli intressant och se hur det går med både nattningen och sovandet framöver för Liams del, han är ju dessutom väldigt mörkrädd, och vaknar han mitt i natten och vill in till oss så måste han genom både vardagsrum och hall innan han är i vårt sovrum..
Det ska i alla fall bli skönt att få sovrummet för oss själva, även om det bara är för 2,5 månad..

Jag har blivit blond igen och känner mig nöjd med resultatet..
Orkade inte laga mat efter frissan så jag köpte med mig en grillad kyckling och lite olika sallader hem till middag, mycket gott!
Mannen är på AW och Liam sover.
Jag myser i soffan med min gigantiska godispåse=)

Imorgon är det lördag och mys med familjen, det ser jag fram emot!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: