jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Mytime..

Kategori: Allmänt

Lilla mannen sover och den stora mannen är iväg och spelar badminton.. så jag njuter till fullo av min egentid=)

Just nu sitter jag på nätet och letar efter en säng till lilleman, han ska få en stor säng från början men tror bara att han kommer att få plats med en 90 säng i sitt nya rum..
Frågan är bara, vart köper man säng? IKEA eller? Känns inte som att det behöver vara någon värsting eftersom han säkert både kommer att kissa och kräkas i den genom åren..

För någon vecka sedan la jag ut mina Lassa Åberg-glas på blocket, så ikväll kommer köparen förbi för att hämta upp dem...
Blocket är verkligen bäst om man vill bli av med gammalt skit, för det är alltid någon annan som vill ha din skit. konstigt men sant!!

Jag har dessutom slagit rekord i trötthet, jag som ananrs är ganska så morgonpigg, klarar knappt av att öppna upp ögonen om mornarna... Och på jobbet sitter jag mest och gäspar!!
Ikväll somnade jag i soffan när Liam kollade på Barnen i Bullerbyn, vaknade av att han väckte mig och bad om att få gå och sova.. då var klockan ett par minuter över sju.
Han är trött min kille!!

Jag vill ha semlor!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: