jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

UL, MVC och en lång längtan..

Kategori: Allmänt

När vi var på UL i början utav december (v 19) kändes det som en evighet tills dess att vi skulle få nästa kallelse till UL i vecka 32.
Idag damp den ner i brevlådan så den 18 mars är det dags. Då får vi reda på bebisens födelsevikt samt längd. Jag längtar!

På torsdag ska jag dessutom till MVC för min första riktiga kontroll, jag ser fram emot att få lyssna på det lilla pickande hjärtat.

Imorgon är det exakt 100 dagar kvar av graviditeten (om jag kommer att kalva på på BF-dagen vill säga).
Jag har tagit mig igenom 180 dagar..

Jag har börjat räkna ner veckorna...

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Jaa snart, snart...bara 100 dgr kvar=) Tiden går fort. Ser fram emot att träffa en bebis till, vår börjar bli stor nu tycker jag...Kram

    2010-01-27 | 15:03:48
  • Jennifer säger:

    Du har fått en award av mej, kolla min blogg ;)

    2010-01-27 | 20:04:56
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com/
  • Evelina säger:

    Ja, tiden går verkligen fort, för fort ibland...

    Jag ska kolla din blogg Jennifer!!

    2010-01-28 | 07:55:43
  • Karro säger:

    Hej! Hittade din blogg när jag surfade runt lite! Kul o se hur ni har det nere i Malmö. Grattis till guldklimp nummer två i magen!

    Kram Karro

    2010-01-28 | 19:45:15
    Bloggadress: http://karolinawenstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här: