jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Egentid.. när då??

Kategori: Allmänt

För först gången i väldshistorien så somnade Milla runt åtta ikväll, att vi dessutom kunde lägga ner henne utan att hon vaknade är även det ett framsteg..
Detta innebar att vi skulle få lite egentid för första gången på väldigt länge..
Tobbe tog sig en öl och jag hällde upp mig ett glas vin.. men lagom till de att Liam somnat och vi tänkte avnjuta våra alkoholhaltiga drycker så vaknade lillfisen..
Nu väntar hon på mig, eller snarare min patt, för att inta nattamaten innan läggdags..
Jag som helsta bara vill sitta uppe och njuta av mitt vin...

Kom att tänka på en sak tidigare idag.. när vi satt på IKEA för att äta köttbullar.
Hur många två-månaders bebisar har varit på IKEA 6 gånger, Tosselilla 2 ggr och ALV 2 ggr
Det är verkligen annorunda med andra barnet, de får bara hänga på, bli väckta och anpassa sig till alla andra..
Liam väckte man ju knappt för någonting..

Dags att hänga ut patten och ge na lite mat!!

Kommentarer

  • Annelie säger:

    Haha ja hon har hunnit se mycket den lilla sötisen. Tänk, jag vågade knappt mig ut med Elias dom första 2 månaderna. Ja möjligtvis en fika i stan, men det var allt!

    2010-07-08 | 19:49:26

Kommentera inlägget här: