jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Västra Hamnen

Kategori: Allmänt

Igår kväll så åkte jag och Milla ner till Västra hamnen för att möte upp Maria och dricka is-latte (sen att isen var slut och alla som beställde fick EN isbit är en annan sak)

När jag efter mycker om (trafik) och men (idioter till förare) parkerat bilen och ska gå och betala så upptäcker jag att min plånbok inte är med.
Jag hade glömt den hemma. Och inte nog med det, automaten till parkeringsbiletterna fungerade inte heller..

Efter att jag fixat biljett och ringt Maria för att tala om för henne att hon skulle få bjuda mig så kändes det lite extra skönt att få sätta ner sig och njuta av min is(?)-latte.

Passade även på att ta lite bilder..










Västra Hamnen är bara så mysigt, speciellt en varm sommardag som denna!

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Ni är så fina båda två :)

    2010-07-16 | 00:27:17

Kommentera inlägget här: