jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Das Frissan!

Kategori: Allmänt

Idag har Liam och jag varit hos frissan. Jag som bävade för att de inte skulle få röra Liams hår, målade upp det värsta scenariot  man kan tänka sig i huvudet...
Men som vanligt när man oroar sig, så går det hur bra som helst!

Liam, vår lilla kille.. blev helt plötsligt ett år äldre. Det ser i all fall så ut!
Själv klippte jag bara bort det slitna och tunnade ut burret lite..




Annars har solen mest lyst på oss idag och jag har varit ute på min prommenx till Panduro, handlat resten till inbjudningskorten så nu ska jag bara hinna pyssla oxå..
Syster och Anna har varit här så vi har invigt Ben & Jerys nya glasskiosk som precis har öppnat i parken intill oss..

Mannen min kom hem med en bukett blommor och förgylldemin dag, tänk vad mycket lite fina blommor kan göra...

Mot sängen!

Kommentarer

  • Annelie säger:

    Vad fina ni blev i håret! Vilken skillnad på Liam! Han ser ju som du skkrev mycket större ut! :)

    2010-06-16 | 21:54:20
  • Victoria säger:

    Tur att vi tog kortet mot väggen så att det inte blev nån skugga :-)

    2010-06-16 | 23:06:30
    Bloggadress: http://tojis.blogspot.com

Kommentera inlägget här: