jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Fast(låst) i soffan!

Kategori: Allmänt

Jag har en dotter som vägrar att tillbringa sina kvällar någon annanstans än vid mitt bröst.. jag känner mig låst!
Nu gillar hon sin vagn, så det vore bra om man kunde lära henne attdet är ganska så skönt att ligga helt själv på soffan/i sängen och sova... Vi övar, men så fort jag lägger ner henne så vaknar hon och blir arg.
Hon hatar sin napp, trotts en del övning.. Hon blir vansinnig så fort man försöker trycka in den i munnen!

Det är en liten primadonna som vet vad hon vill, och ser till att få sin vilja igenom... precis som  sin mor!

Liam blev arg på mig idag, (för vad vet jag inte).. me eftersom vi har sagt åt honom att inte säga "dumma" så sa han istället..
"Jag slänger dig i skräpet nu mamma"

Man får höra en hel del roligt, svårt att hålla sig för skratt många gånger..

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Känns som våra söner har vissa genemsamma drag.. ;)

    2010-06-01 | 22:22:20
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com
  • Annelie säger:

    Åh, inte så spännande att sitta med lillan heeeela kvällen. Men det är ju bra att hon lärt sig tycka om sin vagn. :) Det gjorde Elias med. Han sov ofta i den även när vi var hemma, i vardagsrummet.

    Hahahahahah vilken skön kommentar av Liam!

    ahhahahaha bäst att passa sig så man inte hamnar i "skräpet"!

    Söte!!

    2010-06-02 | 07:47:43
    Bloggadress: http://[email protected]
  • Challe säger:

    Skärpning på Milla :)

    Det går nog över snart ska du se (hoppas)

    Hörs snart?!

    PUSS

    2010-06-02 | 08:10:38
    Bloggadress: http://cljungberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: