jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Roliga kommentarer!

Kategori: Allmänt

I lördags var vi nere på stan en sväng..
På Gustav Adolfs Torg står ett gatuband utklädda till indianer och spelar panflöjt o aandra blåsinstrument...
När Liam får syn på dessa så greppar han min hand, hårt och frågar.. aningen skärrad:
- Är de sjörövarfabbe?

Imorse vid frukosten så förklarar jag för Liam att mjöken är slut och att vi måste köpa ny..
Aningen knäckt utbryter han..
- Då kommer jag och tar dig i källaren och kastar dig i sopbilen!

På väg till dagis idag så ligger det en handske/vante kastad på trottoaren.
Liam hälsar glatt på handsken och jag frågar om den hälsade tillbaka.. Jag får som svar:
- Nej, han hörde mig inte!

Kommentarer

  • Annelie säger:

    hahahahahahahahhahahahahah Söte!!

    2010-06-21 | 22:39:13

Kommentera inlägget här: