jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Sommar o sol!

Kategori: Allmänt

Idag har sommaren kommit till Malmö (och resten utav sverige).. Som jag har längtat!!
Denna dag har därför gått i solens tecken. Jag och Milla började morgonen med en prommenad.
Däerefter blev det stek i solen ett tag innan vi hämtade upp Liam på dagis för att gå och bada i poolen i parken.. Mycket uppskattat!
Vi blev fotade utav en tidning och när jag talade om att jag jobbade på Sydsvenskan så skrattade de (eftersom de kom från Mero) och sa att vi skulle hamna på förstasidan.. Så imorgon ska jag ut på Metro-jakt;)

Efter middagen så gick jag, liam, milla och anna till parken för att köpa mjukglass.. Härlig dag!
jag kommer sova som en prinsessa..

Min bleka kropp har fått lite färg, och det behövdes..!

Lägger in lite kort från den senaste veckan..


Liam provar hinderbanan i bokskogen...



Liam=)


Jag & Liam i hinderbanan..


Milla sov mest..



Kidsen badar..


o gymmar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: