jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Med en sprucken trumhinna..

Kategori: Allmänt

Snoret fortsätter rinna och efter en natt med minimallt med sömn så har man mått lite si och så idag..

Liam somnade som vanligt runt sjusnåret imorgon, men efter någon timme vakande han igen och var jätteledsen, sen höll det på så fram till elva ca.. han tog sig för örat ett flertal gånger så vi misstänkte öroninflammation..
Gav honom näsdroppar och alvedon då han var så trött och nästan somnade mitt i ett skrikanfall..
Det hjälpte väl sådär för sen har han vaknat ett antal gånger inatt, varit ledsen och tagit sig för örat..

Jag trodde att det var ett skämt när klockan ringde imorse och snoozade ett antal gånger innan jag stängde av allt som har med alarm att göra och somnade om..
Hann trotts detta till jobbet i tid!
Liam fick en tid till vårdcentralen där de konstaterade att hans trumhinna var spräckt, inte så konstigt att han har ont då...
Så nu dricker han skitäcklig kåvepenin 3 ggr om dagen, ska undvika att vistas bland människor i 3 dagar så det är ganska bra timat med våran smålandstripp.. Det blir lite pusslande för att få ihop dagarna med VAB eftersom både jag och Tobbe behövs på våra jobb. Jag har en hel del och fixa med de här sista veckorna och så vet man ju aldrig om man kommer att jobba tiden ut så jag vill få så mycket som möjligt klart på så kort tid som möjligt..

Syster har varit här i em/kväll så Liam har fått ett par Levi´s jeans-shorts och en taxibil från NY. Hon hade dessutom köpt en I (hjärta) NY T-shirt och body till både Liam och bebisen.. så sött!!
Tack!!

liam somnade som vanligt runt sju men har varit vaken ett par gånger redan, han är genomsvett och gnyr en massa i sömnen, stackars liten!
Syster och jag har ätit räkmackor, hur gott som helst och nu sitetr jag och halvglor lite på svenska hoolywoodfruar samtidigt som jag bloggar. Mannen jobbar!

Det blir sängen tidigt ikväll.. som jag längtar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: