jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Mvc och en febrig son..

Kategori: Allmänt

I väntan på att DH ska börja så passar jag på att printa ner ett par rader här om livet och allt som hör därtill=)

Mannen är på fotboll och lillen sover efter en dag i feberns tecken.
Han har varit hemma från dagis idag och det blir en repris även imorgon..
Snoret rinner som bara den och febern håller i sig, även m det bara är ytters lite...

Jag har varit på BVC idag, känns som att de har snålat med besöken den här gången.. kanske har det med alla besparingar att göra.. eller så kändes det bara som fler besök förra gången för att man hade föräldragrupp osv..
Allt såg i alla fall bra ut och lilla hjärtat pickade på med 135 slag/min..
Innan jag gick därifrån så fick jag 3 nya tider, men hoppas på att jag slipper det sista som ligger dagen innan BF. Då är min plan att bebisen redan har ploppat ut...
Jag har 5,5 vecka kvar att jobba... 45 dagar till BF och jag har nog inte riktigt fattat att vi ska ha en bebis till, när ska man fatta det?
Med Liam så fattade vi nog inte förrän efteråt..
Men den här gången känns det ändå som att man vet vad som komma skall, men ändå inte på ngt sätt..

Jag längtar!!

Imorgon blir en vanlig jobbdag, på torsdag är det dags för reklamdagen och på fredag styr jag och 3 kollegor mot Gbg för en tripp till TUR-mässan..
Skön vecka, även om allt blir lite mer hektiskt än vanligt..
Nästa vecka jobbar vi bara fram till lunch på tors, därefter bär det av mot Småland i påskens tecken..

Nu är mina desperata hemmafruar i bild och jag ska spendera den närmsta timmen i deras sällskap..

Kommentarer

  • Lisette säger:

    Hej snäckan!



    Träffade mannen din på fotbollen...nästa gång får vi gå alla fyra))

    Hoppas att allt är bra med er alla, ni går komma ut på en fika efter påsk))måste ses innan bebben kommer!!!ha det gott så länge!!

    kram

    2010-03-24 | 07:55:57
  • Evelina säger:

    Låter som en toppenidé.. vi får höras av efter påsk och bestämma ngt!

    Kram

    2010-03-24 | 11:16:06

Kommentera inlägget här: