jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Var sak har sin plats..

Kategori: Allmänt

Sakta men säkert så börjar vi få lite ordning här hemma efter ombygget av Liams rum..
Vardagsrummet är näst intill klart, fortfarande lite tavlor som ska upp, ett databord som inte har någonstans att ta vägen och tv-bänken o soffbordet ska bytas ut till lite vitare nyanser.. men vi tar en sak i taget och vi stressar inte!!
I Liams rum så ska även där upp tavlor, måste bara hitta några som jag fastnar för först, lite krokar som ska sruvas upp, gardiner saknas och likaså en matta...
I hallen ekar det efter att vi kört allt "skräp" till tippen och jag/vi funderar på vad vi skulle kunna hitta på där, föslag mottages gärna..

I sovrummet har vi möblerat om, spjälsängen är på plats och avlastningsbordet till sängen har åkt ut (och står för tillfället i hallen). Jag har återfått mitt nattduksbord, äntligen.. och en ny byrå ska inhandlas till den lille/lilla..
Jag måste till en färgaffär, jag har fått för mig att jag ska måla på fanér, vet inte om man kan det eller hur de blir så därför måste jag rådfråga ett proffs och se vad för färg som jag ska använda mig utav..
Vi har även en ful träpall som ska bli snyggt svart!!

Imorgon ska syster ha sonen efter dagis så jag ska nog bege mig på utförsäljning av barnkläder, och kanske en sväng till panduro för att fixa lite fix som jag ska fixa med..

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Det ska bli spännande att se hur det ser ut när han har flyttat in! MIn likadana pall ska nog bli knallröd, eller tråkigt vit.

    2010-03-10 | 21:26:47
    Bloggadress: http://tojis.blogspot.com
  • evelina säger:

    jag röstar för knallröd!

    2010-03-11 | 21:15:31

Kommentera inlägget här: