jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Litedit & datt..

Kategori: Allmänt

Hemkommna från Vimmerby där det hanns med ett besök till Astrid Lindgrens Värld, trotts regn o rusk!!
Tror nog att vi vuxna tycker att det är minst lika roligt som kidsen.. Sköns skönt att vi har säsongskort, blir nog en hel del besök dit i sommar=)
Liam har sina favoriter, Pippi såklart och så Karlsson.. Han hade dock inte dykt upp än så det fick bli en teater med pippi och så träffade vi på Kling & klang och Prusiluskan...

Milla har inte sovit speciellt mycket om dagarna vilket har resulterat i två trötta föräldrar med en utsövs o pigg Liam.. Ingen bra kombo om ni frågar mig!
Jag behöver min sömn om jag ska orka med livet.. så är de bara!!

Jag hade tänkt att vi skulle hinna med att träffa lite kompisar och min syster men eftersom hela lördagen gick i trötthetens tecken så blev det inget med något utav det.. tråkigt!!

Liam och Minna har i alla fall busat som bara den, första dagen utav att bråka.. sen trissas det upp merför varje dag som går... Och efter ett par dagar gör de allt för att reta upp varandra.. Tur att det inte är några långvariga bråk och att de blir sams lika snabbt!!

Väl hemma så sov Milla lite mer naten mellan sön-mån men vaknade ändå för mat 3 ggr..
Inatt har hon bara varit vaken en gång, vid tre och jag ahr fått sova i nästan åtta timmar.. Jag gillart!
Hoppas att vi är tillbaka på banan igen!!

Igår blev Milla 3 veckor!!

Nu ska jag dammsuga och tvätta, sen ska jag ner på stan en sväng!!

Kommentarer

  • Pernilla säger:

    Åh, vad det var kul att träffas! Ja, det är verkligen full rulle när vi möts; Minna och Liam gillar ju verkligen varann, även om det blir en hel del ret mellan varven... :) Det är tur att det inte är långvariga bråk!! Vi får väl se hur det blir när Charlie och Milla växer upp och ska vara med o leka... :)

    Kram till er alla!

    2010-05-19 | 11:10:14
    Bloggadress: http://familjenemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: