jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

lördag

Kategori: Allmänt

Sitter och äntar på ett gäng tjejer som ska spendera kvällen tillsammans med mig och kidsen..
Tobbe är på fotboll och därefter är det herrmiddag..

Vi ska fixa till pizza här hemma och bara ha myskväll med en massa gott!!
Liam ahr inte sovit middag idag så jag hoppas på att få honom i säng skapligt.. igår var han vaken till tio innan han slutade kämpa emot och kunde somna.. Vi hade gäster så han ville såklart vara med!
Vi fick dessutom sova till halv åtta idag vilket vi tackar för. Milla vaknade som vanligt runt tre för ett mål mat!

Idag har vi varit i Lomma, åkte dit för att visa upp senste tillskottet och blev bjudna på fika.. Vi blev kvar i ett antal timmar och hann även med lunch innan det bar av hemmåt.. trevligt, trevligt!!

Hemmbesöket från BVC gick bra,  Milla hade gått upp som hon skulle och i torsdags vägde hon 3270g..
Idag är det dessutom den 8 maj, dagen då hon var beräknad att titta ut..
Jag är väldigt tacksam för att hon redan är här!!

Lovar att jag dessutom ska bjuda på en förlossningsberättelse om hur det gick till natten mellan den 25 och den 26 april, men inte idag.. det hinns inte med!!

Jag har fått ont i magen, det lixom hugger i högra sidan när jag rör på mig.. en obehaglig känsla som jag gärna sulle slippa..

Nu kommer tjejerna!!

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Snart dags att ta bort bäbisräknaren va? :-)

    2010-05-09 | 17:46:48
    Bloggadress: http://tojis.blogspot.com
  • Evelina säger:

    Jag vet inte hur man gör..;)

    Fick hjälp med att få dit den!!

    2010-05-10 | 13:51:04

Kommentera inlägget här: