jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Medvind...

Kategori: Allmänt

Med magen är det bättre..
Skallebanken är borta..
Förkylningen är på bättringsvägen..

Jag har medvind..

Idag har jag varit på jobbet och hälsat på..
Milla har vandrat från famn till famn, sovandes och helt ovetande..
Det var i alla fall ett uppskattat besök som vi kommer att göra fler gånger.. Men så skönt att kunna åka därifrån och bara njuta av att vara mammaledig. jag hade verkligen glömt hur underbart härligt det verkligen är!

Tobbe jobbar kväll denna vecka så jag är själv med kidsen från kl tre och resten utav dagen, de sköter sig exemplariskt båda två (än så länge)..
Idag tog jag tom med mig båda ill affären och även de gick över förväntan.
Hämtade dessutom ut ett paket på posten, från kusinerna Elin & Linnea.. Liam blev helnöjd över sin fina bok och nallen har han en likadan så det tyckte han var extra kul när lillasyster fick en likadan!
Klänningen och tightsen var underbara, tack!

Tack snälla för alla fina saker som både Milla och liam har fått utav er alla!!
Kan inte annat än erkänna att jag bara älskar alla små söta tjejkläder som finns överallt=)

Ikväll blir det soffhäng med min tösabit, vi ska se desperate housewives och äta skorpor...
Imorgon ska det tvättas och sen packas för på torsdag bär det av mot Smålandet. Liam tjatar ihjäl oss om Rogers (min morbror) motorcykel och att han vill hälsa på hemma hos Pippi...

Jag tror att Liam har sett lite för mycket på Astrid Lindgrens filmer, speciellt Madicken för idag kallade han mig för "snorunge"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: